fredag den 27. december 2013

Gode/dårlige ting i 2013



Sidste år lavede jeg et indlæg med hvilke gode og dårlige ting, der var sket i løbet af året.
I kan se det indlæg Her

Det vil jeg også gøre for i år.
Mit indlæg sidste år startede jeg med de gode, men denne gang starter jeg med de dårlige, og så slutter jeg af med de gode(:

De dårlige:

  • Freja, som var min far og stedmors kat døde.
  • Min OCD og angst blev meget værre end, den var i forvejen. 
  • Jeg begyndte at få mange smerter i maven. 
  • Vi fandt ud af, at mit levertal er for højt. 
  • Jeg begyndte at få et sår i næsen pga. jeg brugte meget næsespray. Et sår jeg stadig har, selvom jeg har fået penicillin 2 gange. 
  • Jeg fik svamp i munden af den ene penicillin kur, som jeg også stadigvæk har. Jeg er dog i gang med behandling af svamp i munden.  

De gode:

  • Jeg og Casper havde kommet sammen i 3,5 år.
  • Jeg begyndte til psykiater. Og endda et halvt år før da jeg fik en afbudstid. 
  • Jeg og Casper var inde og se Omar Marzouk.
  • Min blog rundede i alt 100.000 sidevisninger. 
  • Min blog havde 2 års fødselsdag.
  • Jeg begyndte på noget nyt medicin, og samtidig stoppede jeg med noget andet, som jeg før har haft svært ved at komme ud af pga. bivirkninger.
  • Jeg begyndte at få det bedre og bedre psykisk.
  • Jeg og Casper var i sommerhus med min familie. 
  • Jeg og Casper havde kommet sammen i 4 år og været forlovet i 3 år. 
  • Min blog rundede i alt 150.000 sidevisninger. 
  • Jeg har haft en masse gode samarbejder her på bloggen med sponsorer. 
  • Vi var i tivoli og se juleudstillingen. 
  • Jeg fik en DKNY taske. 
Jeg kunne sikkert godt nævne flere ting, men det er lige nogen af dem, jeg synes, der er vigtige at få med.

Jeg synes, det er en god måde at få et overblik over de gode og de mindre gode ting, der er sket i årets løb(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar