søndag den 15. december 2013

Lidt julehygge med noget godt at se


Lige nu sidder jeg og ser Krummernes Jul, mens jeg er på computeren og spiser pebernødder.
Det kan godt være, at det bare er mig, men jeg havde helt glemt, hvor unge de egentlig var, skuespillerne i Krummernes Jul.
Krumme ser meget lille ud, i forhold til hvad jeg huskede.

Om lidt vil jeg til og se noget Greys Hvide Verden.
Jeg er nået til sæson 7. Den er rigtig god.
Jeg elsker at se, hvilke personer der kommer ind, og hvad de fejler, men samtidig kan jeg godt lide at se deres forhold til hinanden(:

Nu vil jeg tænde vores kalenderlys og sætte mig til at se Greys Hvide Verden(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Greys hvide verden er bare den bedste serie!! :) Tror også jeg vil ind og se den nu, hehe

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, ja det er virkelig bare en rigtig god serie(:
      Det kender jeg alt for godt, når nogen fortæller om en film, serie osv, så kan man pludselig selv få lyst til at se den(:

      Slet