tirsdag den 31. december 2013

Oplevelser i 2013


Dette er det sidste indlæg, der handler om året, der gik, med hvad der er sket.
Dette indlæg skal det handle om hvilke gode oplevelser, som jeg og Casper har oplevet(:

  • Jeg var i Fisketorvet for første gang. 
  • Vi var henne og se der, hvor Huset På Christianshavn blev optaget.
  • Vi så Omar Marzouks stand up show.
  • Vi var på Vild Med Dyr Messe, hvor jeg holdte en stor Kongeboa og fik taget et billede af det.
  • Vi var i Tivoli Friheden i Århus.
  • Vi dryppede lys. ( Lavede vores egne lys.)
  • Vi var på Nordeuropas største minigolf anlæg West Coast Minigolf.
  • Vi var på Egeskov Slot.
  • Vi var til fotoshoot med Fox for Q-Pet.
  • Fik set Xander optræde til Torsdags Koncert.
  • Vi fik prøvet fiskespa for første gang.
  • Vi var i tivoli og se juleudstillingen. 
Det er lige de oplevelser, jeg kan komme på lige nu. Vi har også været i Disney butikken på strøget, men der har jeg været før. Det var jeg forrige år. Og så her i november var jeg så igen(:

Jeg glæder mig til de nye oplevelser, jeg skal opleve sammen med Casper(:
Jeg kan godt lide at tænke tilbage på det år, der er gået, fordi når jeg sidder og tænker over, hvad jeg har oplevet i år, så finder jeg ud af, at jeg har oplevet en hel del(:
Og når jeg kigger på billeder fra i år, så mindes jeg nogen gode ting, jeg har oplevet(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar