søndag den 29. december 2013

Give away nr. 54


UreGiganten.dk har været så søde at sponsorere denne utrolig lækre give away(:

UreGiganten.dk kan man finde de smukkeste ure, og de er også utrolig billige.
De har en masse forskellige slags ure. Der er både nogen simple ure, hvis man mest er til det, men der er også ure med farver, forskellige former osv. Så der burde være noget til enhver smag.
Samtidig er deres priser nogen, hvor vi alle kan være med.

De har både Herreure og Dameure
Så der er god mulighed for at finde et lækkert ur til ens kæreste, hvis man står og mangler en god gave.

Forresten har de nogen ure på tilbud lige nu, og samtidig er der gratis fragt(:

Nu til den virkelig lækre præmie(:

Der vil blive fundet hele 5 vindere.
Hver vinder får et gavekort på 200kr. til hjemmesiden.


En collage med dameure.


En collage med herreure. 

Reglerne er:

I skal være fast læser af min blog enten via Google Friend Connect eller via Bloglovin 
I skal gå ind og like UreGigantens facebookside, som I finder Her 

I skal lægge en kommentar med enten link til jeres blog eller mail.
 I skal bo I Danmark.
Give awayen slutter den 19 januar. 

Kram Heidi(:

24 kommentarer:

  1. Jeg er med! :D

    Kamilla Nielsen

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Har desværre ikke facebook, men følger på bloglovin og håber, at jeg kan være med :) hilsner fra mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  3. Jeg er helt klart med :D

    Pia Lyng Madsen
    Pialyng@live.dk
    www.moenneberg.wordpress.com

    -Har selv en give away i gang på bloggen :)

    SvarSlet
  4. Jeg deltager.
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg er med :)
    http://randomdanishcitizen.blogspot.dk/
    snuptidupti@live.dk

    SvarSlet
  6. Jeg deltager meget gerne.
    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  7. Jeg vil gerne deltage :)

    Godt nytår
    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg er os med, Camilla Thisted-Widtfeldt. Ønsker dig og Kasper ( og dyrerne:-)) et rigtig godt nytår,held og lykke med bageriet. Vi skal også medbringe dessert.Det bliver en chokolade chip kage med citron,hindbær og lakrids frosting i midten og med en go vanilje is til og hindbærcoulis',det smager himmelsk.-)

    SvarSlet
  9. Hej!! jeg deltager, fordi jeg elsker ure!!
    Godt nytår!!!

    SvarSlet
  10. Jeg vil rigtigt gerne være med:)
    godt nytår
    marie (marie6100@hotmail.com)

    SvarSlet
  11. Kunne bestemt godt bruge et nyt ur ;-) godt nytår
    Juliejensen73@icloud.com

    SvarSlet
  12. Sikke en dejlig gave. Ville meget gerne vinde, da min skønne Zahra godt kunne bruge et ur.

    Godt nytår
    Fra
    Anette Aarup Frandsen
    anette@aarup-frandsen.dk

    SvarSlet
  13. Hopper med:) http://trinesoppskrifter.blogspot.dk/

    SvarSlet
  14. deltager og x fingre
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  15. Jeg er med! Følger både via. GFC og bloglovin :)

    Godt nytår!
    Mia - missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Jeg krydser hvad krydses kan <3
    Håber du er kommet rigtig godt ind i det nye år.
    Saraberg88@live.dk

    SvarSlet
  17. Vil gerne være med
    ravnmann@gmail.com

    SvarSlet
  18. Følger dig via bloglovin nu!

    Email: frederikke@hlaug.dk
    - behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  19. Jeg er helt klart med! Og jeg følger dig alle steder, samt synes godt om UreGiganten :)
    Email: Mycowpillow@gmail.com
    Blog: Snomme.blogspot.dk

    SvarSlet
  20. Vil meget gerne deltage, krydser fingre og håber jeg kan forkæle mig selv lidt :-)

    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  21. Jeg deltager gerne :-) Og skønt at der er så mange gavekort på spil :-)

    SvarSlet
  22. Jeg vil gerne gøre et forsøg :)
    http://carolaelisabeth.blogspot.dk

    SvarSlet
  23. Jeg elsker ure, så jeg må da hellere deltage her :)

    Signe_n_a(a)hotmail.com

    SvarSlet