lørdag den 14. december 2013

Lidt af mine julegave ønsker


Jeg elsker at se, hvad andre ønsker sig til jul, så her kommer nogen af de ting, jeg ønsker mig.

Jeg har lavet forskellige ønskelister til min familie, så det ikke er de samme ting, jeg ønsker mig.
Så er jeg fri for at skulle bytte ting, også hvis de har købt dem på nettet, så synes jeg, det er lidt mere besværligt.

Derfor kan det godt lyde, som om jeg har mange ønsker. Det har jeg jo egentlig også.
Men jeg skulle jo ønske mig noget forskelligt fra dem alle sammen.


Viskestykker fra By Nord, cafeglas fra Rosendahl Grand Cru, Miniature vaser fra Kähler, Lykke sæson 2, Rizzoli & Isles sæson 2, Borgen sæson 1, Den lille havfrue, Junglebogen, Anne Franks Dagbog, Mumi glas, Mumi krus, minutur med Mumimor, cover til min mobil, Green Gate viskestykker, morgenmadsskåle fra Rosendahl Grand Cru, Schindlers list, Burberry parfume, Gucci deodorant og Disney krus.

Jeg har ønsket mig mere, men det var lige det, jeg kom i tanke om.
Jeg har ønsket mig flere forskellige viskestykker fra By Nord og Green Gate, og også flere forskellige Mumi glas og Mumi kris osv, men jeg ville ikke lige skrive om her, hvilke nogen det er. 
Til sidst havde jeg lidt svært ved at finde på flere ting at ønske mig, så nogen af de sidste ønskesedler var jeg lidt langsommere om at få afleveret.

Har vi ønsket os nogen af de samme ting(:?

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Grand Cru glassene har vi selv - g er enormt glade for dem! planlægger at få købt vandglas fra samme serie. måske også de hvide tallerkner :-)

    og Kähler vaserne er også på min liste :p

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har også vandglassene.
      Begge bliver brugt rigtig meget(:

      Vi samler på stellet i glas, men det i hvidt er også rigtig flot(:

      Slet