torsdag den 12. december 2013

Tidligt oppe


Hvor er jeg bare træt.
Da Casper tog på arbejde i morges ved kvart i seks, så har jeg ikke fået sovet så meget siden.
Jeg faldt lidt i søvn, vågnede igen, og sådan blev det ved.

Til sidst kunne jeg ikke falde i søvn, selvom jeg prøvede.
Simba ville ind og ud, ind og ud osv. Og så begyndte han at gå rundt og snakke.

Til sidst opgav jeg at falde i søvn igen. Så gik jeg en dejlig morgentur med Fox.
Jeg vil senere gå ind og sove lidt, fordi jeg er så træt.

Men nu vil jeg snart tage mig noget morgenmad.
Ja, selvom jeg vågnede tidligt, så har jeg ikke fået spist morgenmad endnu, da jeg gik tur med Fox, og så har jeg siddet og ordnet ting på computeren.

Husk jeg har 2 give aways kørende her på bloggen for tiden.
I den ene kan man vinde en håndsæbe af mærket Læsø.
I kan finde give awayen Her

I den anden give away kan man vinde et gavekort på 250kr. til en rigtig lækker hjemmeside.
I kan finde give awayen Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar