søndag den 15. december 2013

Har det ikke godt for tiden


Her de sidste par dage har jeg ikke haft det så godt fysisk.
Jeg tror, jeg igen har fået svamp i munden, så nogen gange når jeg sidder ned, så er det, som om jeg er ved at blive kvalt.

Men i dag har jeg også haft det sådan, at jeg føler mig varm, lidt senere så er jeg ikke varm mere, senere er jeg varm igen osv.

Jeg havde også ondt i halsen tidligere på dagen, men det forsvandt heldigvis igen.

Udover det er jeg så træt for tiden. Jeg får heller ikke sovet så meget, som jeg plejer.
Jeg sover ikke så meget om natten, lidt senere på dagen går jeg ind for at sove til middag, hvor jeg normalt sover 2-3 timer, men nu er det kun mellem 1-1,5 time jeg får sovet.

Selvom jeg har sovet til middag i dag, så er jeg ret træt nu her stadig.

I morgen må jeg få ringet til den læge for at få medicin imod svampen igen.

Kram Heidi:(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar