søndag den 22. december 2013

Dyrenes adventsgaver #4


Så har babyerne fået deres sidste adventsgaver.



I Maxi Zoo fik kattene hver en legepind.
Sådan nogen elsker Simba, Nala og Fox.
I Maxi Zoo fik Fox den der bidering/kastering formet som et hjerte. 

I Petworld fik Fox den pose der ligger i midten, hvor der er blandede godbidder i. 

Fox har også haft en julesok hængende i den lokale dyreklinik.
Der skulle man ikke hente en pakke hver søndag, men der skulle man vente indtil her til sidst.


Der lå der dette i Fox' julesok.
En hundeline, en tørret pølse, en gnave bold, noget andet godbid ( den mellembrune) og en pose med godbidder.
De godbidder har vi prøvet før, og dem kan Fox rigtig godt lide. 

Alt i alt synes jeg, det er nogen rigtig gode adventsgaver dyrene har fået her i december måned.
De er i hvert fald blevet glade(:

Hvis du vil se, hvad babyerne har fået i adventsgave de andre søndage.
Så kan du Her se, hvad de fik den 1. advent.
Her kan du se, hvad de fik den 2. advent.
Og Her kan du se, hvad de fik den 3. advents. 

Glædelig 4. advent(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Hvor er det fint at tænke på dyrerne :-)

    Hilsen
    cbycmodeblog.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det synes jeg også, at det er.
      Og jeg synes, det er vildt spændende at se, hvad de får i adventsgave af Maxi Zoo og Petworld, og så elsker jeg, når mine små babyer bliver forkælet(:

      Slet