mandag den 30. december 2013

Mine små babyer i 2013


Her kommer endnu et indlæg, der handler om året, der gik.
Dette indlæg skal handle om mine 3 små babyer.
Med hvilke billeder der er blevet taget af dem, og hvad de har oplevet(:


Nala har sovet på en masse sjove måder.


Simba kom med på den sidste side i Best Friend Kalender med dette billede.


Fox fik leget en masse i sneen. Dette billede er taget midt i marts måned.


Den dag Freja havde været død i 1 år, der gik Nala for første gang med helt ned til sin datters grav.


Nala fik leget med en masse insekter i sommers.


Simbas ynglings soveplads i år har været sengen.


Fox har fået testet nogen rigtig fine ting i år, som er blevet anmeldt på bloggen.


Fox stod model for Q-Pet.


Nala har været rigtig fjollet og har fået lavet en masse sjove ting.


Mine 3 små babyer har rigtig hygget sig. 


Simba blev Månedens Kat November på Hjemmet.
Han vandt med dette billede.

Jeg har fået taget en masse gode billeder af mine 3 dejlige dyr i 2013(:

Kram Heidi(:









Ingen kommentarer:

Send en kommentar