tirsdag den 10. december 2013

Tivoli i julen


Da vi var i København for lidt tid siden, der var vi lørdag aften inde i tivoli.
Min søsters kæreste havde skaffet gratis indgangs billetter + gratis turpas.

Hold da op, hvor var der bare smukt derinde. Jeg vidste godt, at det var smukt men ikke så smukt.

Jeg har fået taget lidt billeder. Kvaliteten er ikke lige den bedste.

 
 
 
Rasmus Klumps hus.
 
 
 
En kæmpe Rasmus Klump bog.
 
 
Mig og Casper.
 
Vi fik prøvet lidt forlystelser.
Jeg og min søster prøvede en. Hvor det var sådan nogen både, der kører op og ned.
Jeg tror egentlig, den mest var for børn.
Men jeg sad til gengæld og skreg helt vildt, mens jeg og min søster sad og klamrede os til hinanden.
Men til sidst var den sjov, når man lige havde vænnet sig til farten.
 
Der var virkelig så smukt derinde.
Vi nåede ikke at se det hele, fordi pludselig så var klokken mange, og så skulle tivoli snart til og lukke.
 
Det kan klart anbefales at tage derind til jul(:
 
Kram Heidi(:
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar