fredag den 13. december 2013

Mig sammen med andres dyr


Jeg elsker at få taget billeder af mig sammen med mine dyr.
Men jeg elsker også at få taget billeder af mig med dyr generelt.

Her er nogen billeder af mig sammen med nogen andres dyr(:


Mig og Sofi. Som er mine bedsteforældres hund.


Mig og Freja. Som var min far og stedmors kat, som desværre er død.

Det var efter hende, at vi opkaldte vores Freja fra. Men dengang levede deres Freja stadigvæk.
Men det var fra hende af, at vores Freja kom til at hedde det(:


Mig og Donna. Som er Caspers mormors hund.


Mig og Fifi. Som er min mors hund.


Mig og Vaks. Som er min mors hund.

Jeg synes, det er så dejligt, at der er så mange i min og Caspers familie, der har dyr(:
Jeg elsker jo dyr, så derfor elsker jeg, når andre har dyr, så jeg kan snakke med dem.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar