onsdag den 18. december 2013

Hjælp mig med mit profilbillede


Jeg overvejer at skifte mit profilbillede ud på facebook, men jeg er i tvivl, om jeg bare skal beholde det, jeg har nu, eller skifte.
Og så er jeg i tvivl om hvilket, jeg skal skifte til.

Så nu vil jeg meget gerne høre jeres mening med, hvilket billede I synes, det skal være.

Billede 1.


Det er det, som jeg har som profilbillede nu.

Billede 2.


Billede 3.



Jeg overvejer nok mest billede 1 eller billede 2. 
Men jeg er virkelig i tvivl.

Hvilket billede siger I(:?

Kram Heidi(:

5 kommentarer:

  1. Helt klart billede 2, som Kamilla skriver :)
    - Snomme.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Bare for at være på tværs vil jeg sige billede 1, men nummer 2 er også super god :)

    SvarSlet
  3. 1000 tak for hjælpen alle sammen(:

    SvarSlet