mandag den 16. december 2013

Disse julekalendere film har jeg


Jeg elsker julekalender film.
Jeg har altid været vild med at se julekalendere.
Jeg følger dog ikke med i dem i fjernsynet, da jeg altid glemmer et afsnit eller to, og så til sidst mangler jeg pludselig en del afsnit.
Men jeg elsker at have dem på dvd, så jeg selv kan bestemme, hvor mange afsnit jeg vil se, at jeg kan sætte på pause osv.

Igennem årene har jeg fået en del julekalendere film til samlingen, synes jeg selv(:


Nogen af de julekalendere film som jeg har.

Jeg har ikke taget billeder selv af mine julekalendere film, fordi jeg synes, det var lettere bare at lave en lille collage med et par billeder, fordi jeg har så mange julekalendere film efterhånden.

Men her er en liste med alle de julekalendere film, jeg har.
De er ikke at i rækkefølge med, hvor gamle de er. 

Absalons Hemmelighed.
Alletiders julemand.
Alletiders nisse.
Bamses julerejse.
Brødrene Mortensens jul.
Den hemmelige tunnel.
Jul i den gamle trædemølle.
Jul i Juleland.
Jul i Valhal.
Jul på Kronborg.
Jul på slottet.
Juletestamentet. 
Jullerup Færgeby.
Krummernes jul.
Ludvig og julemanden.
Olsenbandens første kup.
Pyrus i alletiders eventyr.
Skibet i skilteskoven.

Vi har også Jul på Vesterbro, men den er i stykker, så den burde bare smides ud.

Jeg synes selv, jeg har sådan okay mange.

Hvor mange julekalendere film har I(:?

Kram Heidi(:
 
 



8 kommentarer:

  1. 25 stks. herhjemme :-D nogle bliver dog set mere end andre :p

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var mange(:
      Sådan har jeg det også. Nogen ser jeg mange gange, andre ser jeg kun en gang eller sådan, fordi jeg synes, den så har været kedelig.

      Slet
  2. Du har godt nok mange. :D Jeg har omkring 5 eller sådan.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak(:
      Jeg "samler" også lidt på julekalendere film(:

      Slet
  3. Det var mange! Har ikke nogen selv, men er heller ikke særlig glad for børnejulekalender, det var mere da jeg var lille. Følger for det meste kun med i voksenjulekalender. :-)

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har altid godt kunne lide børnejulekalenderne.
      Og så synes jeg ikke, at der er så forfærdelig mange voksne julekalendere, men dem der er, kan jeg også rigtig godt lide(:

      Slet
  4. Wow :-D
    Jeg elsker også julekalendere selv. Blandt favoritterne er Brødrene Mortensens Jul, Krummernes jul, Pyrus og Jul på Vesterbro ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er virkelig også nogen af mine favoritter(:

      Slet