lørdag den 21. december 2013

Under the dome


Jeg og Casper blev her forleden færdig med at se serien Under the dome.
Det er en, vi fandt på viaplay.

Den var virkelig god.
Det er en science fiction og thriller.


Det handler om, at der pludselig i en by kommer en kuppel rundt omkring byen.
De opdager det ved, at et fly flyver direkte ind i kuplen og flyet eksplodere.

Man ser, hvordan de kæmper for at finde ud af, hvorfor kuplen er der.
Både sammen men også hver i sær. Fordi hvem kan man egentlig stole på i sådan en lille by, når mad, forsyninger osv er ved at slippe op?
Samtidig får man flere og flere hemmeligheder at vide omkring de forskellige personer.

Jeg kan godt lide, at der er så meget mystik i den. Man kan næsten ikke vente med at komme i gang med næste afsnit.

Den ender dog underligt, men jeg tror, at det er, fordi der måske kommer en sæson 2.
Det håber jeg i hvert fald(:

Kender I den serie(:?

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. jeg har også set den og den er god jeg tror da der kommer en 2 er den glæder jeg mig til :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg også, at der gør.
      Jeg glæder mig virkelig også til at se sæson 2(:

      Slet