torsdag den 26. december 2013

2. juledag


Hvor er jeg træt lige nu.
Jeg har ligger inde i sengen og læst i ca. en time.
Jeg er gået i gang med en ny bog, som jeg har lånt af min søster.

Men når jeg ligger i sengen om aftnen enten for at spille på min mobil eller læse, så bliver jeg så træt nogen gange.
I går aftes lå jeg og spillede på mobilen inde i sengen, og det endte med, at jeg blev for træt til at spille, så jeg gik ud af spillet, og så faldt jeg i søvn.

Casper har bagt boller i dag(:
Tidligere på dagen gik vi en lang tur med Fox.
Vi var ude og gå i ca. 45 minutter.
Jeg troede, at min ryg måske ikke ville kunne klare det, fordi vi før har fået den tur en gang, og den gang fik jeg ret ondt i ryggen.
Men det gjorde jeg ikke i dag. Men jeg var godt træt, da vi kom hjem, og det var Fox også, så vi lagde os ind for at sove til middag.

I morgen skal Casper på arbejde. Det er dejligt, at han har haft fri de 3 sidste dage.
Det har jeg virkelig nydt(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar