onsdag den 25. december 2013

Julebilleder #1


Her kommer der nogen billeder fra i går af(:


Simba venter på, at han skal pakke gaver op.


De julegaver vi skulle have med hjem til Caspers forældre.


Juletræet.


Fox og Donna der leger.


Fox foran juletræet.


Mig og Casper. ( Casper laver fjolle-ansigt.)


Mig og Casper.

Jeg tænker, at jeg vil lave endnu et indlæg med flere julebilleder, da ellers vil indlægget blive ret langt. 

Jeg havde en rigtig hyggelig aften i går.
Caspers lillebror fik mandlen.
Jeg har faktisk ikke vundet mandelgaven i noget, der nok snart minder om de 10 år.
Jeg har prøvet at siddet og tænkt på, hvornår jeg sidst har vundet mandelgaven, og sidst jeg kan komme i tanke om det, er da jeg var under de 14 år. 
Jeg mener ikke, jeg har vundet den senere. 





Inden vi spiste, så ved vores pladser, der lå der ved pigerne en broche og ved drengene et slips, så skulle man have den ene hånd om på ryggen, og det skulle den, der sad ved siden af en også. Jeg og Caspers far var så sammen. Jeg skulle binde hans slips med hans hjælp, og og han skulle sætte min broche på.
Det gik godt i starten med slipset, men så endte det med, han bandt det sit slips med begge hænder, og jeg satte min broche på. ( Hehe nej, vi snød slet ikke) 

Det var en sjov lille leg, som Caspers mor havde fundet på, synes jeg(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Hvor er det fine billeder.
    Det ser rigtig hyggeligt ud!
    Og hvor ser du bare lækker brun ud Heidi.... Er det solarie? :D

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, søde Mie<3
      Nej, det er det ikke.
      Det er faktisk en pudder fra Shop Cici af.
      Det er den mørkeste, jeg bruger derfra(:

      Slet