torsdag den 26. december 2013

Mine julegaver #2


I kan i Dette indlæg se første del af mine julegaver.

I dette indlæg vil jeg vise jer de sidste af mine julegaver(:


3 Green Gate viskestykker og 1 By Nord viskestykke. 


En Gucci Deodorant.
En Burberry parfume.
En duftpose til fx. at hænge på badeværelset.
Et gavekort til Matas på 200kr. 


6 Rosendahl Grand Cru vandglas.
En flot kat af glas, som Caspers mor købte til mig, da hun var i udlandet.


Rapunzel Disney dukke. ( Den i midten.)

 Og så har jeg også fået penge(:
Vi skal have smidt nogen af vores gamle viskestykker ud, nu når jeg har fået nogen nye(:
Jeg har nogen viskestykker fra Green Gate i forvejen, men det er mit første viskestykke fra By Nord.

Jeg har ønsket mig en Burberry parfume i lang tid, så er rigtig glad for den.
Både parfumen fra Burberry og deodoranten fra Gucci dufter så godt(:

Kram Heidi(:




2 kommentarer:

  1. Ser ud til at have været en hyggelig juleaften, og sikke nogen gode gaver :-D

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak(:
      Det var også en rigtig hyggelig juleaften, og jeg er rigtig glad for alle mine gaver(:

      Slet