lørdag den 28. december 2013

Mine køb i Matas


I går efter aftensmaden tog jeg og Casper et smut i Rosengårdscentret.
Casper skulle kigge efter en blazer, og jeg skulle i Matas for at købe en creme.

Jeg havde i julegave fået et gavekort til Matas, så det fik jeg brugt noget af.


Jeg fik kun købt lidt hverdags ting, som jeg mangler.
Jeg kunne ikke rigtig finde noget andet derinde i går, så jeg gemte resten af gavekortet, så kan jeg altid bruge det, når jeg mangler et eller andet igen. 

Men jeg fik købt en Granatæble Bodycreme.
Den har jeg før brugt. Jeg synes, den er rigtig god, og så dufter den rigtig godt. 
Jeg havde lige brugt den gamle op, så jeg stod og manglede en.

Så købte jeg 3 barberpenne.
Dem bruger jeg altid til at ordne mine øjenbryn med.
Dem har jeg brugt i nogen år efter hånden.

Det var dejligt, at jeg havde fået et gavekort dertil, nu når jeg lige stod og manglede cremen.
Jeg havde stadigvæk nogen barberpenne, men de har vist også godt af at blive skiftet ud med nogen nye(:

Kram Heidi(:

8 kommentarer:

  1. Det kan da godt være, at jeg skal kigge på de barberpenne :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes, at de fungerer rigtig fint.
      Også fordi jeg kan ikke finde ud af at plukke mine med en pincet.

      Slet
  2. Jeg eeeeelsker Matas' granatæble bodylotion - den er så lækker! :)
    Knus og tak for dine søde kommentarer på min blog, det betyder simpelthen så meget for mig :)
    Jeg følger nu også dig på Bloglovin' :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er den virkelig(:
      Iiih 1000 tak(:

      Slet
  3. finde indkøb :)

    Der er en baby lips give-away på min blog! Gå ind og deltag :)

    // http://byjulieagerlund.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak(:
      Jeg kigger forbi med det samme.

      Slet
  4. Uuh har aldrig hørt om baberpenne før, det kunne være jeg skulle prøve det! Det ville være dejligt hvis man kunne slippe for de 70 kr til frisøren. :)

    Knus
    Mette - www.mettesuniverse.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har brugt dem en del år efter hånden. Og jeg synes,
      at de er gode(:

      Slet