mandag den 9. december 2013

Dyrenes adventsgaver #2


I dag har jeg og Casper været i Maxi Zoo og Petworld for at hente dyrenes adventsgaver, som de har fået der fra.

Vi kom først hjem i går aftes, så vi havde ikke mulighed for at hente dem i går, så det gjorde vi i dag.

Dette fik Fox i Petworld.

 
En dåsefoder og en smagsprøve pose med hundefoder.
 
I Maxi Zoo fik Simba, Nala og Fox dette.
 
 
Fox fik den der kastepind med en bold til.
Sådan en har jeg længe tænkt på at købe, fordi jeg er ikke specielt god til at kaste langt, så den skal vi have med over på det grønne område en af dagene og få den afprøvet der.
 
Simba og Nala fik hver en pakke med raslemus i.
Dem er Fox specielt glad for.
Dem har jeg også længe overvejet at købe, da Fox godt kan lide sådan mus, og jeg tror også, at Simba og Nala vil have glæde af dem(:
 
Jeg er rigtig glad for gaverne til dyrene.
Jeg er så spændt hver søndag for at se, hvad det er, at de får i deres julesok(:
 
Kram Heidi(:
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar