torsdag den 12. december 2013

En ny guld taske + lidt snak om tasker


Jeg har før haft købt en taske af Line, som har bloggen Walking On A Thin Line

Line sælger nogen af sine fine ting på sin blogs facebookside, som I finder Her

For nyligt læste jeg i en af hendes indlæg, at hun havde lagt flere ting til salg i sit album på facebooksiden.
Jeg prøvede at overtale mig selv til ikke at gå derind og kigge, fordi hvad nu hvis hun havde lagt flere tasker til salg?

Og det havde hun sørme. 2 smukke tasker som jeg følte, at jeg bare måtte eje.
Og da hun så gav mig et tilbud for begge to, så var det svært at sige nej.
Jeg aftalte med Casper, at jeg købte den ene, og den anden fik jeg bla. i julegave af ham.


Forleden modtog jeg de 2 flotte tasker. Her er den, jeg har købt.
Den jeg får af Casper, den får I ikke at se endnu, da den er blevet pakket ind.

Jeg synes, de er så flotte. 

Jeg har sat en broche på, på tasken.
Brochen er faktisk en, jeg har haft vundet på Lines blog. 
Det var hende, der gav mig ideen til det, da hun fortalte om, at hun en gang havde sat en broche på en taske. 


Her kan I se den fine broche. 
Det at det er en hund, det gør jo bare, at tasken passer endnu bedre til mig nu(:

Jeg er ved at have et problem, da jeg faktisk snart ikke har plads til flere tasker i skabet.
I vores klædeskab er der i den ene side hylder, i den anden side kan man hænge sit tøj op på bøjler.
Der hvor man kan hænge sit tøj op, der hænger mine tasker. ( Udover nogen af Caspers skjorter og min ene kjole.) Jeg har faktisk helt overvejet at fjerne Caspers skjorter og min kjole. Men hvor skal de så hænge henne? 

Men vi har heller ikke plads til endnu et skab.
Casper ville bare sige, at han hurtigt kunne få løst det problem ved, at jeg fik sorteret ud i mine tasker.

Nu er det heller ikke, fordi jeg ligefrem kommer til og mangle tasker, men nogen gange når jeg bare ser en, så ved jeg, at den må jeg bare have. Men sådan kan jeg jo så ikke tænke mere,
eftersom jeg ikke har plads til flere. 

Men jeg er glad for mine 2 nye tasker. Og jeg kan helt klart finde en plads til dem begge 2 i skabet.
Men så er der vist heller ikke plads til flere.

Hvor opbevare I jeres tasker?

Kram Heidi(:



4 kommentarer:

  1. Åh, en super smuk taske! Er vild med guldfarven. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Ja, det er virkelig en flot farve.

      Slet
  2. først og fremmest enormt cute taske!!!!
    jeg har ikke så mange tasker som dig nok måske så jeg har bare haft dem på gulvet men jeg syntes det er en super ide at komme dem ind i skabet som dine. så smider jeg bare Dannys skjorter ud tihi. undskyld for den lange besked men jeg har læst din blog så længe.

    #kram

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Det er kun dejligt med en lang besked(:

      Det er vildt smart at have dem hængende på bøjler. Førhen lå de på en hylde, så for at komme til en af dem bagved, så måtte jeg have alle de andre ud.
      Hehe, så må de mænd finde et andet sted til deres skjorter(: Taskerne er vigtigst.

      Slet