søndag den 1. december 2013

Mine Disney køb


I går var jeg, min søster og hendes kæreste på strøget, og vi var inde i Disney butikken.
De har så utrolig mange lækre ting derinde.
Men jeg har tænkt mig at lave et indlæg med et par billeder af fra Disney butikken.

Jeg købte 2 ting i Disney butikken.

 
 
Jeg købte dette krus med Sebastian fra Den Lille Havfrue.
Det kostede 70kr.
Jeg tror, at dette krus var sat ned.
 
 

Så købte jeg dette fine julekrus.
Det kostede 100kr.
 
 
Kruset lå i denne flotte æske.
 
Jeg fik 2 ting i Disney butikken af min søster.
 
 
 
 
Jeg fik denne fine julekugle.
Som I kan se, så passer den sammen med det julekrus, jeg har købt.
På begge tingene står der 2013.
Så jeg vil begynde at samle på julekuglerne og julekrusene med årstal på.
Det kunne være sjovt at samle på dem, nu når der står årstal på(:
Den kostede rigtig 125kr, men den var sat ned til 60kr.
 
 
Så fik jeg Jasmin dukken.
Jeg samler på Disney dukker, og i Disney butikken har de mange flere forskellige end fx i BR og på nettet.
Bla. har jeg ikke kunne finde denne på nettet eller BR, så vidste slet ikke, man kunne få den.
 
Jeg tror, at den også var sat ned, da den kostede 105kr. Og dem jeg har set andre steder, der koster de mere.
 
Jeg er så glad for alle mine Disney ting(:
Og jeg synes, det er så sødt af min søster, at hun ville købe disse 2 ting til mig(:
 
Kram Heidi(:
 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Jeg tør slet ikke tænke på hvor mange penge jeg kunne bruge inde i den butik ... <3

    SvarSlet