lørdag den 14. december 2013

Besøg ved familien


Her til aftes var vi ude og spise ved min oldemor.
Der fik vi afleveret de sidste julegaver, som hun skal have med op til min mor og stedfar til jul.
Hun havde bagt mandelkager til os. Mmm, de smager så godt.
Dem bager hun til os hver jul(:

Bagefter besøgte vi min far og stedmor, hvor vi fik afleveret vores julegaver til dem.
Lille Nala, som er deres kat ( Som min kat Nala er mor til.) var meget fremme i dag.
Hun er så smuk, og hun ligner min Nala så meget, bortset fra at min Nala ikke har så lang pels som Lille Nala, og at hun er noget mindre end Lille Nala.

Vi var der ikke særlig længe, da jeg begyndte at få det fysisk dårligt.
Jeg følte, det var, som om jeg havde feber. Men det er heldigvis gået over igen.

Nu er jeg ret træt, så jeg tror, jeg går i seng snart.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar