søndag den 29. december 2013

Planer for nytårsaften


Jeg glæder mig så meget til nytårsaften.

I år skal jeg og Casper nemlig noget, jeg har ville i nogen år.
Vi skal bare være herhjemme.

Vi skal ud og spise på Jensens Bøfhus, og så skal vi være herhjemme bagefter og bare hygge.
Jeg regner med, vi skal ud og gå en tur, så jeg kan få prøvet at tage nogen billeder med mit spejlrefleks.

Forrige år havde vi egentlig planlagt, at vi bare skulle være herhjemme, men det endte med, at vi tog ud og besøgte min far og stedmor efter, vi havde spist.


Billede fra Nytårsaften 2009.


De andre år har vi holdt fest herhjemme med nogen venner, men det er jeg faktisk ved at være lidt træt af.
Jeg trænger til en nytår, hvor det bare er dejlig afslappende.
De sidste par år når jeg har læst, at folk har været derhjemme med deres kæreste, så har jeg været lidt misundelig, fordi det har jeg længe tænkt på, at jeg også gerne ville prøve.

Så jeg glæder mig meget til nytårsaften i år.
De andre år har jeg da også glædet mig, men det bliver for meget for mig med mange gæster.
Og jeg drikker ikke rigtig alkohol, så så sjovt er det heller ikke at feste for mig, når alle de andre er fulde.

Men jeg glæder mig til en aften med Casper og vores 3 små babyer<3

Hvad skal I nytårsaften(:?

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Jeg kan bare nikke genkendende til alt dét du har skrevet.. Det er lige sådan jeg har haft og har det. Så i år, skal kæresten og jeg også bare være hjemme, lave noget god mad og bare hygge ham og jeg, og min vovse :)
    Kan ikke forestille mig en bedre nytårsaften end dét!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder da også rigtig hyggeligt(:
      Jeg kan heller ikke forstille mig en bedre nytårsaften end det(:

      Slet
  2. Hvor lækkert med Jensens Bøfhus! Der var jeg også nytårs aften :)
    - Snomme.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var rigtig lækkert.
      Ej, hvor hyggeligt(:

      Slet