søndag den 15. december 2013

Savner min gamle hårfarve


Jeg savner min gamle hårfarve.
Dengang jeg havde fået lyse striber i.
Det er det, jeg savner.

Ellers er jeg faktisk rigtig glad for mit hår. Jeg har nogen gange ikke altid været tilfreds.
Det har specielt været efter, jeg har været ved frisøren.
Så har de klippet mine etager for kort.

Jeg har ikke etager længere, og det vil jeg heller ikke igen, fordi ofte har jeg ikke synes, det så så godt ud, når jeg så glattede det.

Men her er lidt billeder af mig med lyse striber i håret.

 





Jeg overvejer at få farvet striber i mit hår igen en gang i det nye år. 

Jeg kan nu også godt lide, når jeg har brunt hår og også sort.
Men når jeg ser disse billedere, så får jeg altid lyst til at få lyse stribe i igen.
Det har jeg tænkt på i noget tid(:

Kram Heidi(:

8 kommentarer:

  1. Du er heldig, for begge hårfarver klæder dig virkelig godt :)
    - Snomme.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Det er jeg glad for, at du synes(:

      Slet
  2. Jeg kan godt lide den lyse farve :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak(:
      Det er jeg også rigtig godt, så jeg overvejer virkelig stærkt at få lavet striber igen på et tidspunkt.

      Slet
  3. De lyse striber skaber lidt spil, så det kan jeg godt forstå du savner lidt, men det er selvfølgelig også dyrt at holde ved lige, medmindre du farver selv :)
    Jeg synes sådan set også det hele er ret flot :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak(:
      Ja, det er dyrt at holde ved lige, men da mine lyse striber begyndte at gå ud, så synes jeg også, at det så flot ud, så der lod jeg dem vokse ud. Så det ville jeg nok også gøre denne gang, hvis jeg valgte at få striber i igen(:

      Slet
  4. Synes også den lyse klæder dig rigtig meget! Men det gør begge jo, så som en anden siger, du er superheldig, fordi begge matcher dig godt :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak(:
      Jeg synes også, at de mørke farver klæder mig, men jeg har haft mørkt hår i rigtig mange år efterhånden ( undtagen lige der, hvor jeg havde striber) så jeg tror, jeg er lidt træt af det.
      Og så synes jeg, det var rigtig pænt til mig med de lyse striber. Jeg kan godt lide, at det ikke var ens over det hele. Men at det var striber.

      Slet