mandag den 30. december 2013

Et morgen indlæg


Jeg synes, at jeg sover underligt for tiden.
Jeg vågner ofte der ved 4-5 tiden om morgnen, og så kan jeg ikke rigtig sove, så ligger jeg ofte og kigger på mobilen, men så kan jeg godt sove. Og så vågner jeg ca. mellem 8 og 9 om morgnen.
Og ofte er jeg gået i sent i seng, så det er ikke meget, jeg som regel får sovet, så jeg går ind og sover til middag hver dag.
Men der sover jeg til gengæld godt. Men det er ofte kun mellem 1-1,5 time, at jeg får sovet, og normalt plejer jeg godt at kunne sove mellem 2-3 timer.

Nå men i dag har Casper fri(:
Senere i dag regner jeg med, at jeg, Casper og Fox skal gå en rigtig lang tur.
Så er jeg dejlig træt, når jeg kommer hjem, og så har jeg lettere ved at sove(:
Men det er også dejligt at få gået en rigtig lang tur(:
Fox nyder det virkelig også.

Har du forresten husket at deltage i min nye give away, hvor der vil blive fundet 5 vindere(:?
Ellers kan du deltage lige Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar