søndag den 1. december 2013

Så er vi hjemme


Det er ikke så lang tid siden, vi næsten lige er kommet hjem fra København.

Jeg har haft en rigtig god weekend. Min krop er rigtig træt lige nu.

Jeg har grint rigtig meget sammen med min søster og hendes kæreste.
Jeg har oplevet nogen rigtig gode ting.

Samtidig har jeg fundet ud af, at København er en by, der stresser mig meget.
Jeg kan ikke klare, at der er så mange folk. At man ikke kan gå på strøget en lørdag og kigge i butikker uden, at nærmest skal stå i kø.
Sådan var det også for et par år siden, da jeg var derover.
Men denne gang tog det ret hårdt på mig. Ikke psykisk men min krop blev stresset af det.
Og trafikken stressede mig også. Der var så mange biler, og folk kørte nogen gange, som det passede dem, så jeg var altid lidt bange indeni med, om der nu var nogen, der ville køre ind i os.

Så det var egentlig ret hårdt for mig. Så nu føles Odense som en helt rolig by.
Men jeg synes, det har været fedt at være i Købehavn i en hel weekend(:
Og specielt her op til jul, hvor der er så hyggeligt derinde(:

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. hehe, København er også vildt stressende for mig - især fordi Nakskov overhovedet ikke ligner København på nogen som helst måde! :-D

    men dejligt at du alligevel har haft en hyggelig weekend.

    Ude godt - hjemme bedst, må passe fint her :p

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, ja det citat passer fint hertil(:
      Jeg har helt sikkert haft en god og hyggelig weekend trods for, at København stressede mig.

      Slet
  2. Godt at du har haft en god weekend! Jeg bor rigtig tæt på København, og jeg bliver godt nok også stresset af at være ved rådhuspladsen, hovedbanegården, nørreport st, strøget osv. længere tid af gangen. Jeg tror aldrig jeg bliver vant til at være helt omringet af folk og mange lyde :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har haft en rigtig god weekend(:
      Det forstår jeg godt, at du også bliver.
      Jeg havde ikke troet, at det ville tage så hårdt på mig.

      Slet