søndag den 15. december 2013

Flot og farverigt sengetøj


Jeg elsker sengetøj.
Jeg elsker, når der kommer nyt senge tøj på.
Jeg elsker, når jeg får nyt sengetøj.

Man kan få rigtig mange fine sengesæt på Zalando.
Her har jeg lavet en lille collage med noget farverigt sengetøj, som jeg synes er rigtig flot(:


Jeg kan godt lide bla. farverigt sengetøj, da jeg synes, det puster liv i et rum med farverne, når de ligger på sengene. 

Jeg regner med, jeg vil lave flere af denne slags indlæg med sengetøj fra Zalando, da jeg synes, at de har så meget flot sengetøj(:

Kram Heidi(:

6 kommentarer:

  1. Det lilla og hvide er virkelig flot! :)
    - Snomme.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er det virkeligt(:
      Det er nogen fine farver.

      Slet
  2. Jeg er virkeligt vild med det stribede, men det kan også være det bliver for voldsomt, men sådan noget hvidt noget vil jeg aldrig kunne klare!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan heller ikke have hvidt sengetøj på, selvom jeg synes, der er så meget smukt hvidt sengetøj, men jeg tror, at jeg vil ende med at spilde noget på det, når jeg har dynen med inde i stuen, og så kan pletten ikke komme af, og det er jo ærgerligt.

      Slet
    2. Jeg synes også bare det er lidt kedeligt, det er med at finde grænsen, så det heller ikke bliver alt for voldsomt jo. :)

      Slet