tirsdag den 17. december 2013

2 nye lækre striktrøjer




I dag da vi var i Bilka faldt jeg for 2 lækre striktrøjer.
Det var meningen, at jeg skulle købe den ene. Derfor tog vi i Bilka.
Jeg havde haft prøvet den et par gange før, men ville tænke over det, og så har jeg tænkt på den, hver gang jeg så den der.

Den anden faldt jeg bare lige for, da jeg gik forbi tøjafdelingen.
Billederne er ikke specielt gode, men jeg tænkte, at det var bedre med lidt dårlige billeder frem for ingen billedere.




Det var denne her, vi tog i Bilka for at købe.
Det er lidt alla en kappe.
Det får man ikke helt fornemmelsen af på billederne.
Udover lidt på det første billede.




Jeg er vild med denne flotte strik.
Jeg synes, at den ser så flot og lidt festlig ud pga. glimmeret, der er i garnet.
Normalt bryder jeg mig ikke om sådan striktrøjer, fordi ærmerne sidder så tæt, synes jeg.
Men her er der brede ærmer i, og det er jeg vild med(:

Den vil jeg have på til juleaften, da jeg synes, at farven passer godt til juleaften også pga. glimmeret.

Jeg synes, det er ved at være pinligt, at de sidste mange gange jeg har købt tøj, så har det været fra Bilka eller Føtex.
Jeg overvejede faktisk helt at lade hver med at vise jer disse 2 køb, fordi det igen var købt i Bilka.

Det er ikke, fordi jeg ikke kigger i tøjbutikker.
Da jeg var i Rosengårdscentret med min veninde, og der synes jeg ikke, der var noget, der faldt i min smag.
Og jeg har altså en del tøj, der er fra almindelige tøjbutikker.
Mine 2 ynglings ponchoer og min ynglings strik er fra tøjbutikker.

I mit hoved synes jeg, det er lige meget, hvad butik tøjet kommer fra.
Men i nogen år var det bare engang et "lidt dårligt," hvis ens tøj var fra varehuse som Bilka.

Men jeg er så glad for mine 2 køb, at jeg valgte at dele dem med jer alligevel(:

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Utrolig flotte trøjer! :)
    Du skal ikke være "flov" over du køber tøj i bilka osv, det er jo ligegyldigt, bare du selv finder tøjet godt og behageligt, det er det vigtigste. :)

    SvarSlet
  2. seriøst ikke, jeg er fuldstændig ligeglad med hvor mit tøj er fra! kan jeg få noget i bilka eller føtex som jeg kan lide, er det bare win - for det er oftest billigere! næsten hele min garderobe består af H&M - som jo også er et billigt mærke :-)

    SvarSlet
  3. Jeg kan også huske da jeg var yngre, så ville jeg slet ikke eje tøj fra Bilka eller Føtex, og det var jo så åndssvagt, for folk kunne jo alligevel ikke vide om det var derfra, med mindre de kendte alt fra de butikker. Nu er jeg fuldstændig ligeglad, og jeg gider næsten ikke kigge på tøj fra dyre butikker, fordi det tit kan findes billigere andre steder.
    Men de ser dejlige og varme ud, og den med glimmeret passer jo rigtig godt til juleaften :)

    SvarSlet
  4. 1000 tak for jeres kommentarer alle sammen(:
    Jeg er personligt også fuldstændig ligeglad med, hvor mit tøj er fra.
    For mig er det det vigtigste, at det er behageligt at have på(:

    SvarSlet