mandag den 2. december 2013

Dyrenes adventsgaver #1


Simba, Nala og Fox skal også mærke, at det er december.
Så Fox, Simba og Nala har hver fået hængt en sok op i Maxi Zoo.
Fox har også fået en i petworld og en i en dyreklinik her i Odense.
Simba og Nala er lidt kræsne ( eller Simba er) med godbider, så de har fået i Maxi Zoo, og så køber vi noget ekstra til dem, hvis de nu ikke kan lide det, de får.

Men jeg vil hver søndag ( eller mandag) lave et indlæg med, hvad dyrene har fået i adventsgave(:

 
I Maxi Zoo fik Simba og Nala hver en pose med små tørrede stykker kød.
Fox fik en pose med godbidestænger i.
Som I kan se, er der taget hul på den ene pose, men jeg var nødt til at tage billederne om, da de første blev dårlige, og der var der så blevet taget hul på godbidderne(:
 

 
I Petworld fik Fox en pose med nogen gnavestænger i, hvor der er tørret kød rundt om.
Og så fik han 2 godbidestænger.
Igen er der taget hul på posen her, også den ene godbidestang er væk.
 
Jeg synes, det er nogen rigtig fine gaver, de har fået(:
Jeg er spændt på at se, hvad de får næste søndag.
Jeg synes, det er så spændende, at de får adventsgaver derfra.
Og så synes jeg, det er en rigtig sød ide, at de har lavet det sådan(:
 
Kram Heidi(:

2 kommentarer: