torsdag den 19. december 2013

Lidt om min dårlige søvn


Jeg sover dårligt for tiden. Jeg synes selv, at jeg ikke får meget søvn.
Jeg går som regel sent i seng om aftnen, men så vågner jeg tidligt igen.
Imellem jeg er gået i seng til, jeg står op igen, der vågner jeg mange gange.
Mere end jeg plejer.

Jeg sover næsten til middag hver dag, fordi jeg er så træt.
Men der får jeg kun sovet i en time ca. Førhen kunne jeg godt sove mindst 2.

Jeg tror, jeg vil prøve at gå tidligt i seng i aften for at se, om det hjælper på det.

Nå men nok om det med at sove(:
Casper er lige hurtigt inde på arbejdet i en time, så når han kommer hjem, så skal vi hen på den lokale dyreklinik og hente Fox' julesok med de 4 adventsgaver i. Man kan hente den fra i dag af nemlig.

Når vi kommer hjem, så skal jeg ind og sove. ( Nå der nævnte jeg igen noget med at sove)
Vi skal nemlig gøre rent i dag, så inden vi skal det, så har jeg brug for at få sovet, fordi ellers er jeg for træt.

Vi skal også have købt nogen små pakker til pakkespil, da vi skal til noget julehygge ved min farbror og tante. Og så skal vi have handlet ind.
Vi skal også ud og gå nogen lange ture med Fox, og jeg håber på, vi kan nå over på det grønne område med ham i dag, inden det bliver mørkt.

Så vi har da noget at lave i dag, må man sige(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar