mandag den 30. september 2013

Miniature vaser


Forleden læste jeg på Malenes Blog
at der her til oktober udkommer nogen miniature af Omaggio vaserne fra Kähler.

Først og fremmest så er jeg vild med Kähler, for det andet, så er jeg vild med Omaggio vaserne.
Jeg har den lille og mellem.

De står så fint og pynter ved siden af hinanden.

 
De er 8 cm i højden.
Der er 3 i en pakke for 250kr.
Det synes jeg er okay billigt.
Jeg kan lige forstille mig, hvor fint, de vil stå sammen i en vindueskarm.
 
De udkommer den 15 oktober.
I finder dem Her
 
Det er helt sikkert nogen, jeg vil ønske mig i julegave(:
 
 
Kram Heidi(:
 

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, det synes jeg virkelig også, at de er(:

      Slet
  2. ej, kan se jeg ikke fik svaret på din kommentar, det må du undskylde! godt du fandt ud af det selv!! :-D

    de er utrolig søde! og ønsker mig dem også til jul :p

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør bestemt ikke noget(:
      Jeg fandt dem hurtigt på nettet.
      Det forstår jeg godt, du gør.
      De er bare så søde(:

      Slet