søndag den 29. september 2013

150.000


Hvor er det bare vildt.
Min blog har i alt rundet 150.000 sidevisninger.
Det er på 2,5 år, så det synes jeg er meget godt gået(:

Jeg er så taknemmelig for, at I har lyst til at læse med på min blog, og at der er så mange, der har lyst til at kigge forbi den(:

Jeg kan huske, da jeg startede med min blog. Der gik det lidt sløvt til med at få faste læsere, og jeg havde ikke specielt mange sidevisninger om dagen, men så da jeg begyndte at kommenter mere på andres blogge, så fik folk øjnene op for min blog. Men det er specielt her i år, at min blog er vokset med sidevisninger. Det er så dejligt at se.

Jeg er taknemmelig for alle jer, der kigger forbi min blog hver dag.
Jeg bliver så glad hver gang, en har meldt sig som fast læser, eller når en lægger en kommentar.
Det gør mig virkelig glad. Når I roser mig med, at der er et indlæg, der er godt, så bliver jeg så glad indeni. Min blog betyder så meget for mig. Jeg taler meget om min blog. Jeg tænker meget på min blog med hvilke indlæg, jeg synes, der skal laves osv.
Så min blog er en stor del af mit liv, og det at der er så mange, der kan lide den, det varmer mit hjerte så meget.

Så 1000 tak til jer alle sammen(:
I er bare fantastiske.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar