mandag den 23. september 2013

Hvem gættede rigtigt?


Igår lavede jeg et indlæg med et gammelt billede af mig og min tvillingsøster, Kamilla.
Der spurgte jeg jer, om I kunne gætte, hvem der var mig.

Først vil jeg sige 1000 tak, fordi I havde lyst til at gætte med.
Jeg synes, det var sjovt at høre jeres bud(:

 
Mange af jer gættede, at det var mig, der stod til højre.
Der var kun meget få, der gættede, at der var mig til venstre.
 
Det rigtige svar er:
Det er mig, der står til højre på billede.
Og ja, det ser ikke så godt ud med blusen nede i bukserne, men jeg havde altid blusen nede i bukserne, og Kamilla havde den altid udover bukserne.
Jeg synes altid, at mærket bagved eller der hvor mærket havde siddet kradsede.
 
Men endnu en gang mange tak, fordi I ville lege med.
Jeg blev rigtig glad for at se, I ville gætte med(:
 
Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar