torsdag den 26. september 2013

Give away nr. 46


Denne utrolig lækre give away er i samarbejde med Call Me

Jeg er selv kunde ved Call Me, og det har jeg været i ca. 3,5 år.
Der har aldrig været problemer med dem. De gange jeg har kigget på ny mobil,
så har jeg altid kigget på deres hjemmeside, fordi jeg meget nødig vil skifte til et andet selskab.
Her ved jeg, hvad jeg får.

Jeg kan godt lide, at de har forskellige pakker, så der er lidt til hver.
Jeg taler utrolig meget i telefon, så der har jeg en pakke, hvor jeg kan tale frit.
Casper derimod han taler ikke særlig meget i telefon, så han har en pakke med få timers tale.

 
En heldig læser har mulighed for at vinde et halvt års abonnement ved Call Me.
Det er den mellem pakke, læseren vinder.
Det vil sige, at der er Fri SMS/MMS, 8 timers tale og 4 GB data.
Det har en værdi af 149kr om måneden.
 
Reglerne er:
 
I skal være fast læser af min blog enten via Google Friend Connect eller via Bloglovin
( I må meget gerne like indlægget.)
 
I skal like min blogs facebookside, som I finder Her
 
I skal derefter lægge en kommentar med enten jeres mail eller link til jeres blog,
så jeg kan få fat i vinderen.
 
Give awayen slutter torsdag den 3 oktober.
 
Kram Heidi(:
 
 

9 kommentarer:

  1. Det ville være dejligt at vinde,som lidt ekstra taletid,især når børnene skal tale og sende smser.
    pia sroka
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Skøn præmie :) Jeg er med. Har delt på fb og håber at det giver god karma :)
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  3. Jeg er med. Fin giveaway

    jytte777@gmail.com

    SvarSlet
  4. Følger allerede;)

    trinesoppskrifter.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Det er altså en meget fin og anderledes give away, der kan hjælpe på et trængt su budget. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  6. Hvem siger nej til at vinde lidt gratis taletid :)

    SvarSlet
  7. lækker præmie - deltager :-)

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet