lørdag den 21. september 2013

Et smil på læberne


Jeg har før nævnt, at en af de ting der kan få et smil frem på mine læber, det er, når en af mine dyr ligger og sover på en sjov måde.
Det er virkelig ikke til at stå for.

Jeg har fået taget en del billeder efter hånden, hvor de ligger og sover sådan.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jeg har en del billeder af dyrene på computeren, og jeg elsker at sidde og kigge dem igennem, fordi jeg får altid et smil på læberne.
Og jeg elsker at tage billeder af dem(:
 
Kram Heidi(:
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. rigtig fin blog du har dig :) tænkte på om vi skulle følges på GFC? følger dig når du har følget mig?
    www.alberterisomjensen.blogspot.dk
    knus :)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Jeg vil meget gerne følges.
      Går ind og følger dig med det samme(:

      Slet