fredag den 6. september 2013

Holocaust


Jeg har altid syntes, at 2. verdenskrig har været interessant.
Jeg kan godt lide at se film om 2. verdenskrig. Jeg bliver lige så forbavset hver gang over, hvordan man har kunne behandle jøderne sådan.

Nå men det er ikke det, indlægget skal handle om.
Igår da vi var i bilka, så jeg, at de havde serien " Holocaust."
Jeg havde før set den derude, og jeg havde læst, hvad den handlede om.
Men da jeg så så den derude igår igen, så valgte jeg at købe den(:

 
Det er en gammel serie, da den er fra 1978.
Men det tror jeg nu ikke gør mig så meget, fordi jeg elsker også filmen Schindlers List, som er i sort/hvid.
 
Meryl Streep er med i den(:
 
Jeg glæder mig i hvert fald til at komme i gang med at se den.
Jeg regner dog med lige at få set sæson 2 af Pretty Litlle Liars færdig(:
 
Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Årh, jeg elsker også historien omkring 2 verdenskrig :) Hvor meget koster den? Og hvor mange afsnit? Tror jeg har set den i butikker, men måske troet det har været en film :) Knus Mia

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er 4 "afsnit"
      Altså part 1.
      Part 2.
      Part 3.
      Part 4.

      Den varer i alt 475 minutter.
      Så afsnittene er alligevel lidt lange.
      Den kostede 100kr i bilka(:

      Slet
  2. Den kunne jeg godt tænke mig at låne :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde også tænkt mig at skrive og fortælle dig, om jeg synes, den var god, så kunne du låne den(: Fordi tænkte nok, den også lød som noget for dig(:

      Slet