søndag den 1. september 2013

Lidt om mødet imorgen


Idag har vi været ude og handle stort ind.
Jeg var træt i kroppen, da vi var færdige, så jeg har ligget i sengen lige siden.
Jeg fik læst videre i min bog og ellers bare slappet af.

Om lidt kommer min søster, Kamilla og hendes ven forbi.
De har været i Tyskland, hvor de har købt nogen ting med for os.
Så kan Kamilla også få de 2 bøger med hjem, som jeg har lånt af hende.
Den ene bog har jeg næsten lånt i et år, men har bare glemt at give den til hende.
Vi har købt noget kage til, når de kommer.

Jeg skal til samtale med min sagsbehandler. Det glæder jeg mig faktisk ikke til.
Men det gør jeg som regel aldrig, fordi jeg altid ender med at sidde og græde i 45 minutter, fordi det er hårdt for mig at fortælle om min sygdom. Specielt fordi jeg har haft 3 sagsbehandler, og jeg har kun været der 3 gange, så hver gang skulle jeg fortælle mange af tingene igen.
Det er vist den samme som sidste gang, men det lød til, at næste gang igen vil det være en helt anden en igen.
Det synes jeg ikke er så fedt, når det er afdelingen for syge, fordi jeg ville tro, det var vigtigt, at man ligesom blev tryg ved ens sagsbehandler og ikke at skulle op til en ny hver gang og fortælle mange af tingene igen og igen.

Det skal bare overståes. Jeg har ikke så meget overskud, når jeg har smerter nemlig.

Jeg må eller smutte ud og gøre mig klar til, vi får gæster(:

Kram Heidi(:



2 kommentarer:

  1. Jeg synes du skal banke i bordet og forlang EN sagsbehandler, som er den samme fra gang til gang. Du har krav og brug for at du finder en som du kender, er tryg ved og som du kan åbne dig for. Husk at det er dig som har brug for hjælp - og de ved ikke hvordan du har det. Jeg synes du skal be' om at få en som er den samme. Jeg ved hvor hårdt og hvor skrub forvirret man kan blive når man hele tiden fortæller det samme og samme om igen til vildt fremmede mennesker. Held og lykke fremover! Håber det bedste for dig. God dag herfra http://tiktak.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for dit råd(:
      Jeg har før haft nævnt, hvorfor jeg hele tiden får en ny, men imorgen vil jeg igen tage en snak om, om det kan lade sig gøre, da det er hårdt for mig psykisk at skulle op til en ny hver gang. Tak for skubbet, det havde jeg brug for(:

      Slet