torsdag den 12. september 2013

Skal I se det?


På mandag er det premiere for Robinson 2013 på tv3 kl. 20.00.
Jeg skal helt sikkert se det.
Jeg elsker at se Robinson, og jeg har set det de sidste par gange, det har været der.

 
 
Da jeg var yngre, der så jeg det med min søster og min far.
Og dengang synes jeg også, det var vildt spændende.
 
Jeg kan godt lide, at de skal bo på en øde ø, bygge noget at sove på, lave bål osv.
Jeg ville dog ikke selv kunne klare at være med i sådan et program.
Jeg ville slet ikke turde, fordi jeg er så bange for edderkopper, slanger, insekter osv.
Jeg har rigeligt med insekter her i Danmark.
 
Skal I se Robinson i år, eller er det slet ikke noget for jer(:?
 
Kram Heidi(:
 

6 kommentarer:

  1. Jeg elskede Robinson som lille, men da de begyndte at bruge Paradise deltagere, synes jeg, det blev lidt mweh... Men desværre kan jeg ikke se det i år, da vi ikke har opsat til kanaler her hos os.

    Åh, min mor og jeg plejede at køre ud til min mors onkel (han har muskelsvind og sidder i kørestol) hver mandag aften og se Robinson og bagefter spillede vi spil. Det var simpelthen så hyggeligt :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den med Paradise deltager var ikke så god.
      Men kan rigtig godt lide de andre, der har været(:
      Hvor lyder det bare hyggeligt, at I plejede at køre ud til din onkel og se det(:

      Slet
  2. Jeg har ikke set det i mange år, da jeg synes, det er kogt rigeligt suppe på det program efterhånden. I år ville jeg dog gerne, da der er en med, jeg kender perifert, men nu er jeg flyttet til Tyrkiet, og her virker TV3 online ikke :-(

    SvarSlet
    Svar
    1. Dette er faktisk et af de programmer, hvor jeg ikke synes, det er blevet for overdrevet.
      Eller udfordringerne er blevet "vildere"
      Men jeg kan stadig godt lide programmet.
      Ej, hvor ærgeligt, du ikke kan se det.
      Men kan du ikke se det via Viaplay på nettet?

      Slet
  3. Svar
    1. Jeg troede slet ikke, det var noget for dig længere(:

      Slet