mandag den 30. september 2013

Lyserød lørdag- Støt et godt formål


Jeg har før nævnt, at jeg har tilmeldt mig, Casper og Fox til Lyserød Lørdag.
Lyserød lørdag er den 5 oktober. Altså næste lørdag.
I mange byer sker der en eller anden aktivitet, som støtter det gode formål Støt Brysterne.

Men det vi skal til på lørdag, det er, at vi samles en masse mennesker med vores hunde, hvor vi går en tur på 2 km. Bagefter er der noget at drikke til os, og vores hunde får en goodiebag.

Tanya, som har arrangeret dette, har lagt et stort arbejde i det.
Hun har fået et samarbejde med mange sponsorer, og hun har oprettet en facebookside,
hvor hun fortæller løbende omkring Lyserød Lørdag.
Men det er også et kæmpe arbejde i at holde styr på, hvilke der har tilmeldt sig, hvilke har betalt osv.
Man betaler 50 kr for hver person/hund. Jeg og Casper har så støttet med 150kr.
Alle pengene går ubeskåret til Støt Brysterne, og det kan jeg rigtig godt lide.
Så ved man, at ens penge går direkte til det gode formål(:

Men Tanya's arrangement er også kommet med i en artikel på Hunden.dk
I kan se artiklen Her

Jeg glæder mig utrolig meget. Som I ved, så elsker jeg dyr, og at vi kan støtte Støt Brysterne med noget, som har med dyr at gøre, det synes jeg er så fantastisk(: Udover vi støtter et godt formål, så får vi mødt en masse andre mennesker med hunde, og vi får gået en dejlig lang tur.

Du kan se Tanyas facebookside Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar