lørdag den 28. september 2013

Hunde testpanel



Oliver's Petfood søgte for lidt tid siden nogen hunde til at teste noget af deres hundemad, og det søgte jeg om at være med.
Igår modtog jeg en stor pakke med 2 store poser hundemad, 2 store madskåle, 1 pose godbider og spørgeskema, jeg skal udfylde.

 
 
Billederne blev altså lidt mørke.
 
Men det er 2 forskellige slags foder, Fox skal teste.
Jeg skal hælde lidt op i hver skål, så skal jeg se, hvilken en Fox spiser først af, og hvilken en spiser han mest af. Og det skal jeg gøre i 7 dage.
Jeg gjorde det i morges, og i morges havde han helt klart en favorit af foderet,
så det bliver sjovt at se, om det ændrer sig, eller om han kun vil spise det ene(:
 
 
Oliver's Petfood har for resten også en facebookside,
som I kan finde Her
 
Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar