onsdag den 25. september 2013

Film jeg ikke vil se igen


Efter man har set en film første gang, så ved man, om det er en film, man har lyst til at se igen eller ikke.

Der er nogen film, jeg har set, hvor jeg tænker " Den vil jeg ikke se igen."
Enten pga. jeg synes, den var kedelig, ikke min genre, at jeg blev skuffet over den, eller at jeg synes, filmen kun var okay.

Her er nogen film, jeg ikke har lyst til at se igen.

  • The lovely bones.
  • Iron man 2. ( Har ikke set 1'eren.)
  • Talentyven.
  • Et rigtigt menneske.
  • Den sorte Madonna.
  • The Dukes of Hazzard
Jeg kunne sikkert finde mange flere, jeg ikke har lyst til at se igen.
Men her er bare et lille udpluk(:

Har I en/flere film I ikke har lyst til at se igen?

Kram Heidi(:

8 kommentarer:

  1. Direktøren for det hele.. Den er absolut elendig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er heller ikke særlig god.
      Den overvejede jeg også, om den ikke skulle på min liste.

      Slet
  2. Jeg ELSKER selv Iron Man og ser dem igen og igen;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Min kæreste kan også rigtig godt lide Iron Man(:

      Slet
  3. Jeg kan klart anbefale "White House Down" omg den er god!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Den vil jeg helt klart tjekke ud.
      Den har jeg vist ikke set før(:

      Slet
  4. Åh jeg ELSKER Iron man :$..! Og lovely bones skal jeg klart se igen. Dukes of hazzards er også set et par gange :P.. heh.

    Men kender godt med man ser en film, og bare ved det er en man ikke gider se igen.

    Mvh
    Pia Lyng / Moenneberg
    www.moenneberg.wordpress.com
    /følg gerne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Måske er det fordi, at jeg ikke har set den første Iron Man, at jeg ikke kan lide nummer 2.

      Slet