fredag den 13. september 2013

Spil på Vild Med Dans


I aften begynder Vild Med Dans.
Denne gang er det 12 par, der kæmper om at blive det par, der vinder Vild Med Dans.

I år er det dog blevet gjort lidt mere spændende.
Danske Spil har lavet Blitz, hvor man kan stemme på, hvilke par man tror, der vinder det hele, og hvilke par man tror, ryger ud i de efterfølgende runder.
Man skal overføre mindst 200kr, og så kan man satse forskellige beløb på det par, man tror vinder det hele.

Når man samtidig spiller Blitz, så kan man være med i konkurrencen om at vinde en rejse til modeugen i Paris.
Har du lyst til at prøve og spille Blitz? Så kan du finde ud af mere ved at klikke på Dette link



Hvis du har lidt svært ved at finde ud af, hvordan du skal komme i gang, så kan denne grafik måske hjælpe dig(:

Jeg har aldrig fulgt fast med i Vild Med Dans. Jeg har da set et par afsnit i ny og næ, men aldrig fast.
Og det er fordi, jeg synes ofte, der var en del deltagere med, som jeg ikke anede, hvem var.
I år synes jeg, det er sjovere at følge med, da jeg kender langt de fleste deltagere, og det gør det sjovere. Og + nu har jeg satset på hvilket par, jeg tror/håber vinder, så er der lidt ekstra spænding(:

Skal I se Vild Med Dans(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar