onsdag den 11. september 2013

Flere Starbucks i Danmark


Mange kender Starbucks. Jeg har dog ikke selv prøvet at smage noget derfra, men det kunne jeg godt tænke mig, og det kan hurtigt snart blive en realitet.
Fordi Starbucks åbner nogen cafeer her i Danmark.

 


Imorgen åbner de en Starbucks i Bilka i Kolding, og jeg er nogen gange i Koldings Storcenter, hvor Bilka også ligger. Der er/vil åbne nogen flere Starbucks i Danmark.
I kan læse det i artiklen Her
Artiklen er lidt gammel, da den i Salling allerede har åbnet.
Men der kan I i hvert fald se hvilke byer, der er/vil komme en i.

Indtil videre springer de Fyn over, men de håber på, der vil komme en på Fyn i løbet af 2014.
Det bliver fedt, hvis der også kommer en på Fyn. Men det er godt, at Kolding ikke ligger så langt væk.
Det var faktisk i Bilka reklamen, jeg så, at der åbner en i Kolding.

Har I været på Starbucks før(:?

Kram Heidi(:

3 kommentarer:

  1. De laver den lækreste kakao, jeg var på starbucks næsten hver dag, da jeg var i London :-)

    SvarSlet
  2. Der åbner en lige ved siden af mig :D
    Glæder mig!

    SvarSlet
  3. Jeg skal helt sikkert have smagt deres kakao, Kamilla(:

    Hvor er du heldig, at der åbner en så tæt på dig, Sarah(:

    SvarSlet