onsdag den 18. september 2013

En god conditioner


Jeg har lige bestilt en ny conditioner hjem fra Shop Cici
Første gang jeg modtog en, der skrev jeg, at jeg glædede mig til at prøve den.

Nu er min første snart tom, så jeg bestilte en ny hjem, så jeg havde, når den anden blev tom.

 
Har lånt billede fra deres hjemmeside.


Efter mine slidte spidser blev klippet af, så kan jeg virkelig mærke, hvordan denne conditioner virker.
Det kunne jeg også lidt før, men jeg havde utrolig slidte spidser, så de var næsten altid tørre uanset hvad.
Mit hår bliver så blødt af denne her.
Den har ikke rigtig nogen duft, så hvis man ikke går op i, at ens conditioner dufter.
Jeg ser det kun som en god ting, hvis den duftede, men jeg vil heller ikke vælge den fra pga. der ikke er nogen duft. Det er den for god til.

Jeg bruger ikke shampooen fra den serie, fordi jeg er rigtig kræsen med shampooer.
Så den shampoo jeg bruger, den vil jeg ikke skifte ud.
Nogen går op i, at shampooen og conditioneren og hårmasken er fra samme serie, men det gør jeg nu ikke. Jeg kan jo mærke en forskel alligevel.

Før brugte jeg aldrig conditioner, men nu kan jeg ikke undvære det(:
Og jeg kan mærke, at mit hår ikke er tørt, som før jeg begyndte at bruge den.
Den koster kun 89kr. Det synes jeg er billigt i forhold til hvad mange andre koster.
Du kan finde den, jeg har købt Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar