lørdag den 7. september 2013

Høstfest og familiedag


Idag har vi som sagt besøgt noget af min familie.
Der var Høstfest i den by, vi var i. Så jeg og Casper gik en tur med Fox derned og kiggede.
Der var boder fra de forskellige butikker i byen.
Jeg fik købt nogen godbider til Fox, og vi fik en prøvepose med hundemad med.

Vi fik lækkert mad både ved min oldemor og ved min far og stedmor.

Min stedmor havde lavet en rigtig god æbletærte/kage.

 
 
Den smagte rigtig godt.
Den må vi have opskriften på.
Så fik vi flødeskum til.
 
Vi fik en stor pose med hjem af deres æbler fra haven.
Jeg elsker bare deres æbler(:
 
Jeg fik mit sengetøj med hjem, som jeg havde, da jeg var yngre.
Jeg kom helt tilbage i barndommen, da jeg så det(:
 
Jeg er ret træt. Har jeg egentlig været det meste af dagen.
Så der går nok ikke for længe, før jeg ligger i sengen.
 
Kram Heidi(:
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar