fredag den 27. september 2013

En luksus aften


Igår aftes var jeg og Casper henne og prøve fiskespa.
Stedet var rigtig hyggeligt.
Der var tændt sterinlys, og det synes jeg gav en hyggelig stemning.
Det sted vi var hedder Relaxis
De har en masse andre behandlinger end kun fiskespa.
De har fx hot stone massage, chokolademaske, SPA pedicure, honningmassage og en masse andre behandlinger(:


 
Da jeg først satte fødderne ned til fiskene, så kildede det utrolig meget.
Men efter noget tid så holdt det op med at kilde.
Så føltes det som om nogen prikkede blidt til ens fødder.
Eller lidt ligesom de var nede i noget vand med en masse bobler.
 
 
På dette billede er jeg ved at grine, fordi jeg lige har sat fødderne i vandet, så
der kildede det ret meget.
 
Det var sjovt at se, hvordan de bare stimede om ens fødder.
Det var en rigtig god og hyggelig oplevelse, som i hvert fald kan anbefales.
 
 
Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Jeg har også næsten lige prøvet det for første gang, jeg synes det er såå dejligt :) Og kilder lidt.. Men virkelig dejligt!
    Jeg må snart hen og prøve det igen :D

    God aften,
    Mizzepii.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er virkelig dejligt(:
      Det forstår jeg godt, at du skal(:

      Slet