mandag den 2. september 2013

Om mødet og om den kolde tyrker


Idag var jeg til møde med min sagsbehandler.
Det gik heldigvis bedre, end de andre gange.

Vi talte en del om, at jeg er i gang med de undersøgelser omkring min mave.
Jeg prøvede at virke mere positiv, og jeg fortalte om den plan, jeg og min psykiater har.
Jeg og min psykiater arbejder jo på, jeg skal vende min tankegang til det positive.
Og jeg tror på, at det var derfor, at samtalen gik bedre, fordi jeg var mere imødekommende eller åben.

Så det var godt, det gik bedre denne gang.
Næste gang er det den samme sagsbehandler, jeg skal have. Heldigvis(:

Nu til noget andet.
Forleden fortalte jeg jer om den kolde tyrker, jeg var begyndt på.
Hvis du ikke aner, hvad jeg taler om, så kan du læse indlægget Her

Dagen efter jeg var begyndt, skrev jeg et indlæg om, at det havde været en hård nat, og at jeg havde været tæt på at opgive. Det indlæg kan I se Her

Men jeg synes faktisk, at det indtil videre går ret godt. Nu bruger jeg ikke rigtig næsespray om dagen. Det er om aftnen/natten, når jeg skal ligge ned, eller nogen gange hvis jeg sover til middag midt på dagen.
Den næsespray jeg fik af dem, den virker ikke så effektivt som en almindelig, men det er, fordi der kan gå 8 uger, før man mærker virkningen. Men når jeg bruger den, så kan jeg mærke, jeg får lidt letter ved at trække vejret igennem næsen.
Så jeg får heldigvis sovet om natten. Det var lige den første nat, der var ret slem.

Jeg troede, det ville være værre, men er bare så glad for, at det går godt, fordi jeg vil jo gerne slippe for at bruge næsespray(:

Nu går der ikke for lang tid, før jeg smutter i seng(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar