torsdag den 5. september 2013

Give away nr. 44


Karma De Luxe er en hjemmeside, der sælger smykker.
Jeg synes, de har en masse smukke smykker, og at de har et stort udvalg, så der er noget for enhver smag.
Jeg er bla. vild med nogen af deres smukke halskæder, som I kan se Her

De sælger også ear cuffs, armbånd, ringe, øreringe osv.
De har også en fane, der hedder "Kollektioner." Hvor man kan vælge fx guld, rosegold eller silke wrap osv.

De har været så søde at sponsorere en give away til min blog.

 
En heldig læser kan vinde denne smukke halskæde, som har en værdi af 199kr.
 
Reglerne er:
 
I skal være fast læser af min blog enten via Google Friend Connect eller via Bloglovin
I skal gå ind og like Karma De Luxe's facebookside Her
 
I skal lægge en kommentar med enten jeres mail eller link til jeres blog.
I skal bo i Danmark.
 
Når vinderen bliver trukket, bliver der fulgt op på, om de er fast læser af min blog, og om de har liket hjemmesidens facebookside, samt om der er link til bloggen eller mail.
Hvis vinderen ikke har overholdt kravene, bliver der automatisk fundet en ny(:
 
Give awayen slutter torsdag den 26 september.
 
Kram Heidi(:
 
 
 

17 kommentarer:

  1. Hvor er den fin! Jeg følger dig på bloglovin.
    kristina@742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  2. hej. den er flot. jeg følger dig på bloglovin og har lige delt din fb. side:-)

    snuble2@gmail.com

    SvarSlet
  3. Fin kæde :) denflinkepige@msn.com

    SvarSlet
  4. Den er bare sød og flot,deltager.
    pia sroka
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Ovenstående krav er allerede opfyldt.
    Den er så fin og vil klæde min hals godt :)
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  6. Karmadelux laver så smukke smykker <3
    De er liket i forvejen på Facebook og jeg følger dig på Face og Bloglovin :)
    Ha en dejlig dag :)

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Lækkert smykke!

    http://trinesoppskrifter.blogspot.dk/ <3

    SvarSlet
  8. sød give away.
    Fulgte dig i forvejen og har nu også sat mig på Karma delux ;)
    Lækker halskæde.


    -Anette
    Gruzlie(a)hotmail(dot)com

    Kig forbi min blog hvor i lige nu kan vinde 2 billetter til TDC Play Live koncerten i Århus
    http://anettesuniversdk.blogspot.dk/2013/09/tdc-play-live-vind-billetter.html

    SvarSlet
  9. Følger dig på gfc og har liket på facebook :)

    Sarah Riisager - sharkjaer@gmail.com

    SvarSlet
  10. Åh en flot halskæde, deltager helt klart. :-D

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Super lækre smykker - Jeg er vild med månen som er et flot supplement til lækre stjernesmykker. :-)
    tina@mipex.com

    SvarSlet
  12. Hvor er den bare fin. - Månen der gerne må lyse for mig i den mørke tid. :-)

    SvarSlet
  13. Er helt vild med den halskæde! Mvh. Caroline Rødsgaard, Catuvihu@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Fin giveaway :)
    Håber meget du også har lyst til at deltage i min giveaway om en lækker tassimo maskine :)
    http://vinterfryd.dk/category/giveaway/
    Malene // Vinterfryd.dk

    SvarSlet
  15. Jeg er da helt på og har krydset alle krav af :)

    Det er jo en fantastisk flot halskæde som kunne pynte på en gammel krage som mig (fniser) :)

    www.spuurspot.blogspot.dk
    (kig ind hvis du hækler og vil hækle boshi-hue)

    kh June
    jusp@hotmail.dk

    SvarSlet
  16. Kan lige nå det her på falderebet. Smykker ER jo bare mig. :) Følger dig begge steder.

    - Line
    viploh@msn.com

    SvarSlet