mandag den 9. september 2013

Rigtig efterår


Hvor har det bare regnet meget idag.
Det har næsten regnet hele dagen her.
Så var det godt, jeg fik købt mig nogen gummistøvler igår(:
Nu kan man rigtig mærke, at efteråret er kommet.

Jeg har faktisk ikke fået sovet så mange timer i går nat.
Og da jeg kom hjem fra psykiateren, der prøvede jeg at sove, men jeg kunne ikke rigtig.
Men så overdrevet træt er jeg faktisk heller ikke, som jeg ville have troet.
Men forhåbentligt sover jeg godt i nat, nu når jeg kun har sovet så få timer i nat.

Da jeg kom ud fra min psykiater, der havde jeg modtaget en sms fra min optiker med, at mine kontaktlinser var kommet. Det var heldigt, jeg var nede i byen, så kunne jeg lige gå forbi dem(:
Så skulle jeg ikke derned en gang til.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar