fredag den 20. september 2013

Min fine alt-muligt-bog


Igår aftes var jeg og Casper på Jensens Bøfhus.
Bagefter tog vi i Ikea for at kigge.
De havde fået en ny afdeling med en masse flot gavepapir, gaveposer, bånd, klistermærker, og en masse andet.

Jeg købte denne notesbog.

 
Man kunne også få notesbøgerne i andre farver og med andre mønstre,
Men jeg faldt for denne pga. jeg synes, det ser godt ud med,
at det er holdt i sorte, hvide og grå farver.
Og så er der nogen dyr på, og det er jo lige mig(:
 
 
 
Jeg tror, jeg gav mellem 35-39kr.
Kan ikke helt huske det.
 
Jeg vil bruge den til at skrive tanker ned, tegne, skrive fx ønskelister osv.
Det er ikke en dagbog, men bare en alt-muligt-bog(:
Da den netop er med blanke sider, kan man netop bruge den til alt muligt fx at tegne i.
Jeg har længe tænkt på at købe sådan en, så da jeg så den her, så slog jeg til(:
 
Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar